Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва у 1 кл. ІІ семестр 2018-2019 н. р. До підручника: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило. Мистецтво. 1 клас. – Київ: «Генеза», 2018.


Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва у 1 кл.
ІІ семестр 2018-2019 н. р.
До підручника: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило.
Мистецтво. 1 клас. – Київ: «Генеза», 2018.

                            РОЗДІЛ 2.  ЗАГАДКИ ХУДОЖНІХ МОВ
Дата
№ уроку
Тема
СММ. СОМ.
СКМ.  ХТД.
Примітки

17
МАНДРИ КРАЇНОЮ МИСТЕЦТВ










Вокальна та інструментальна музика. Цирк.
СММ: Українська народна мелодія «Щедрівочка щедрувала» у вокальному та інструментальному виконанні;
СОМ:  І. Сколоздра. Різдво. Коломийка.
ХТД: створення мелодії до вірша.


18
Цирк.
СММ: Ф. Мендельсон. «Танець клоунів» з концертної сюїти
СОМ:  «Сон літньої ночі».
А. Ма́ке. Цирк. Атлети, клоуни та мавпочка; Ю. Мацик. Клоуни.
ХТД: Шумовий оркестр. Створення музики для циркового виступу.



19
ЗУСТРІЧ ІЗ ТЕАТРОМ
Театр. Актор. Правила поведінки в театрі.
СКМ: М. Равель. Балет «Дитя та чари» (відеофрагмент).
ХТД: Українська народна пісня «Два півники» ( виконання в ролях, з ритмічним супроводом – барабан, трикутник, бубон). Інсценізація змісту віршів.



20
ЧАРІВНИКИ БАЛЕТУ
Балет. Мова танцю. Вальс.
СММ: П. Чайковський. Вальс сніжинок із балету «Лускунчик».
ХТД: Музика Я. Степового, слова народні «Сніжинки»





21
БАЛЕТ-КАЗКА
Оркестр. Музичні інструменти: скрипка (струнні), флейта (духові), барабан (ударні).
СММ: Б. Павловський. Балет-казка «Білосніжка і семеро
гномів» (фрагмент).
СКМ: м/ф «Білосніжка і семеро гномів» (фрагмент).
ХТД: гра «Оркестр».




22
ВЕСЕЛИЙ МАНДРІВ-
НИК
НА ОПЕРНІЙ СЦЕНІ
Опера. Арія
СММ: Г. Гриневич. Опера-казка «Плескачик». Арії героїв опери.
ХТД: Музика Н. Барабаш. Арія Тіста з опери-казки «Колобкові мандри».


23
ВЕСЕЛИЙ МАНДРІВ-
НИК
У ТЕАТРІ
ТА КІНО





Ансамбль. Хор.
СКМ: Музика і вірші О. Шевченка. М/ф «Колобок» із серії «З любов’ю до дітей», фрагменти з мульт-фільмів про колобка.
ХТД: створення власної опери-казки «Колобок»
(спів соло та в ансамблі).


24
КАЗКОВІ РОЗПОВІДІ
Музична казка. Музичні  інструменти оркестру: (продовження) арфа, флейта.
СММ: М. Сильванський. Музична казка «Івасик-Телесик» (фрагменти: теми Івасика-Телесика, Змії, плескоту хвиль і передзвону молотів ковалів).
ХТД: створення мелодії до вірша, добір інстру-ментів для героїв музичної казки.



25
КАЗКОВІ РОЗПОВІДІ
продовження
Музична  казка (продовження).  Регістр (на прикладі клавіатури піаніно).
СММ: М. Чембержі. Казка про синій пролісок.
ХТД: Музика А.Олєйнікової, слова Н. Іванової «Пролісок» Створення супроводу до пісні.
СКМ: М/ф «Квіти дружби» із серії «Уроки тітоньки Сови».



26
Перевіряємо свої досягнення
Завдання Лясольки. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика.


27
КРАСА
І ЗДОРОВ’Я
Вплив музики на емоційний стан людини. Музика і спорт. Соліст.
СММ: Ф. Шуберт. Вечірня серенада. П. Чайковський.
Вальс квітів з балету «Лускунчик». Ж. Бізе. Марш
Тореодора з опери «Кармен».
ХТД: Українська народна пісня-гра «Гей, ви дітки чорнобриві».
СКМ: м/ф «Холодне серце» (фрагмент з фігурним катанням).



28
ВЕЛИКОДНІ ДИВА
Великдень, писанки. Музична фраза.
 СОМ: Н. Курій-Максимів. Великдень.
ХТД: Музика М. Катричка, слова В. Кленця, Н. Андрусич «Писанка». Створення мелодії до  вірша.


29
НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ
Народна музика.
СММ: Колискова (обробка А. Авдієвського), Я. Степовий. Колискова, Українська народна пісня «Сонечко» (обробка В. Барвінського).
ХТД: Музика і слова народні «Вийди, вийди, сонечко».



  30
НАРОДНІ ІНСТРУМЕН-ТИ
ТА ІГРАШКИ
Народні музичні інструменти: бандура, сопілка, бубон, волинка (дуда).  Свищики.
СОМ: зображення свищиків. Ф. Буше. Чабанець, що грає на волинці.
СММ: Гра на українській волинці (дуді). Й. С. Бах. Волинка. Українські народні танцювальні мелодії (ансамбль народних інструментів).
ХТД: Створення ритмічного супроводу, мелодії до вірша.


31
МИТЦІ ПРОФЕСІО-НАЛИ
Професійна музика.
Музичні професії: композитор, виконавець.
СММ: пісні Котика, Півника, Лисички з опери-казки К. Стеценка «Лисичка, Котик і Півник».
ХТД: Музика А. Філіпенка, слова О. Журливої «Узяла лисичка скрипку».


32
СТВОРЮ-ЄМО КРАСУ
Музичні професії: диригент.
СММ: М. Лисенко. Хор «А вже весна» з опери «Зима і Весна».
ХТД: Гра «Оркестр».



33
ДО ВЕРШИН МАЙС-ТЕРНОСТІ
Професійна мистецька освіта:  музичні школи, музичні академії.
СММ: К. Дебюссі. Доктор Gradus ad Parnassum (Шлях до
Парнасу). Н. Нижанківський. Івасик грає на чельйо.
ХТД: Музика Т. Попатенко, слова М. Івенсен «Урок».
Робота в парах: виконання ритмічних послідовностей.



34
МИСТЕЦЬКА ПОДОРОЖ ДО ЄВРОПИ
Знайомство з мистецтвом різних країн. Пісні й танці (узагальнення).
СММ: Ф. Шопен. Полонез; Італійська народна пісня «Санта Лючія»;  Н. Паганіні. Баркарола.
СОМ: А. Ніколаєв. Бал; М. Глущенко. Вечірня Венеція.
СКМ: м/ф «Танок маленьких каченят».
ХТД: Т. Вернер. Танок маленьких каченят (виконання рухів).


35
Узагальнення. Перевіряємо свої досягнення.
 Завдання Лясольки. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика.






Скорочення:
СММ – сприймання музичного мистецтва;
СОМ – сприймання образотворчого мистецтва; 
СКМ – сприймання кіномистецтва;
ХТД – художньо-творча діяльність.

Немає коментарів:

Дописати коментар